12. heinäkuuta 2014

Lately shoppings


IMG_6543 IMG_6560

Päätin pari päivää sitten, että mun on pakko ostaa uudet bikinit, tai oikeastaan yläosa, koska alaosia mulla on pilvin pimein kaapit täynnä, mutta sopivia yläosia tuskin yhtään. Kurikassa ei montaa paikkaa ole, josta saisi omaan makuun olevia biksuja ja tämän ihanan värisen ja mallisen yläosan löysin Seppälästä. Sielä olisi ollut myös tämmöiset siniset mutta itse tykkään kovasti lohenpunaisesta väristä ja kaikista sen lähelläkin olevista sävyistä, niin päädyin tähän. Hintaa oli vain tasan 8 euroa. Tässä yläosassa saa tuon narun irrotettua, mikä on mun mielestä kätevää jos haluaa ottaa aurinkoa - ei pala!

IMG_6485
IMG_6488

Mun ostoslistalla jo kauan olleet valkoiset, lyhytvartiset Converset ja  nyt ne on mun Kiersin yhden kirpparin pikaisesti läpi ja nää osu silmiin. Koko oli just oikea, hintaa 7 euroa ja todella hyvässä kunnossa, joten en nähnyt syytä miksi en olisi kyseisiä ihanuuksia ostanut. Uutena nää maksais suunnilleen 70 euroa ja kenkien kuntoon verrattuna seitsemän euroa on todella vähän. Laitoin heti jalkaan, ja ylläys yllätys - likasin ne. No, saivatpahan vähän katu-uskottavuutta :D Paras kirpparilöytö aikoihin!

6 kommenttia:

  1. Ohoo ootpa tehnyt hyvän kirpparilöydön!:--o :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, omasta mielestänikin oli kyllä tosi kiva löytö :)

      Poista
  2. Voi vitsi miten hyvä kirpparilöytö noi conssit! :))

    http://diamondsandpearlsbyjulia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Onpa ihana bikinien yläosa! :)


    http://jennidiamante.blogspot.fi/

    VastaaPoista