30. heinäkuuta 2014

Helsinki | Part 1

IMG_8494 IMG_8499 IMG_8482 IMG_8496 IMG_8827

Hei kaikki! Lomalla oli tarkoitus tehdä joku pieni kotimaan reissu, ja Helsinkiinhän me päädyttiin. Ollaan täälä 3 päivää ja tarkoitus ois joka päivästä kertoa kuvien kanssa tänne blogiin. Helsinki on mun mielestä yks Suomen kivoimmista kaupungeista ja sinne on aina kiva mennä. Tänään tämä mun käsitys vaan vahvistui, kun käytiin Suomenlinnassa!

Mähän en siis koskaa oo Suomenlinnassa käynyt mutta kuullut, että tää paikka olis tosi kaunis ja mielenkiintoinen. Tänään kun ajettiin suunnilleen neljäksi tänne, mietittiin hetken että mitä tehtäis ensimmäiseksi ja koska jossain vaiheessa olis kuitenkin ollut tarkotus tonne mennä, päätettiin suunnata sinne. Sinnehän mennään siis lautalla ja toi lauttamatkakin oli mulle uusi kokemus - oon mennyt todella vähän junalla ja laivalla, enkä koskaan lentokoneella :D Noh, kyllä mä vielä kerkeän!
Perille kun päästiin olin heti ihan myyty, kuinka ihana paikka toi oikeastaan oli. Vanhat rakennukset, linnoitusten kivirauniot, mukulakivitiet, kauniit maisemat ja kaikki. Kierreltiin sitten sielä ja katseltiin, oli kyllä mahtava paikka! Käytiin lopuksi vielä syömässä pizzapaikassa, joka oli rakennettu periaatteessa semmoiseen vanhaan kivilinnaan/rakennukseen. Kaikinpuolin suositeltava nähtävyys tääläpäin :)


IMG_8735 IMG_8730 IMG_8704 IMG_8700 IMG_8651 IMG_8578 IMG_8550 IMG_8634 IMG_8544 IMG_8709 IMG_8716 IMG_8794 IMG_8818

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti