1. heinäkuuta 2014

Favorites of June

Hyvää tiistaita kaikki! Mulla oli vähä ajatuksissa tehä tämmönen postaus ja sain nyt aikaseksi kuvata mun kuukauden käytetyimmät lempparijutut. Nämä lempparit on pääasiassa vaatteita ja kosmetiikkaa. Kuinka on, tekisinkö joskus toistekkin tämänlaista postausta?
_______________________________________________________________________

Nivea soothing Cleansing mousse
Tämä ihanan värinen ja tuoksunen naamanpuhdistusaine on ollut nyt käytössä muutaman viikon ja jättää ihon pehmeäksi ja hyvän hajuiseksi käytön jälkeen. Tätä laitetaan todella helposti, eli otat pullosta käsiisi ainetta, joka muuttuu moussemaiseksi ja sitten vaan hierot naamaan ja peset pois. Itselleni ollut tosi kätevä ja jää vakkari puhdistusaineeksi!


Maxidress
Muistaakseni Seppälästä hankittu maximekko on aika juhlava, mutta silti oon  käyttäny sitä ihan perus arjessa ja aina on ollut ihana vetää päälle! Lisäksi tähän on helppo yhdistää koruja ja muita asusteita. Mekon väri on kivan kesäinen ja miellyttää omaa silmää. Lisäksi alaosassa on molemmilla puolilla on leikkaus, joka paljastaa vähän jalkoja ja tuo mekkoon mielestäni keveyttä  ja käytännöllisyyttä - ja se myös näyttää hyvälle! Kyseisiä ihanuuksia saa myös vaalean vihreinä.


1. Farkkutakki, jonka oon leikannut liiviksi. Oon ostanut tän aikoja sitten, mutta edelleen tosi ahkerassa käytössä! Sopii niin vaatteen kuin vaatteen kanssa ja tuo aina asuun jotain lisää. Hankinnassa olis vielä tummempaa farkkua oleva liivi, tämä kun on väriltään aika vaalea. 2. Wellan Enrich latvahoito - just se tuote mitä oon kaivannu. Mun hiusten latvat on tosi huonossa kunnossa, ja koska mulla on niin lyhyet hiukset niin en niitä viitsi parturissa paljoa leikata. Joten pakostakin sinne jää niitä kuivia latvoja, ja tää tuote saa niistä heti eloisamman näköiset. Laitetaan pyyhekuiviin latvoihin ja kun hiukset kuivaa, latvat on heti paljon paremmat! 


Ikean kuvasto
Aika hauska kuukauden lemppari, mutta tätä oon tosiaan selannut jo viikkoja. Me muutetaan uuteen kämppään elokuussa ja tehdään reissu Ikeaan ennen sitä. Tarkotuksena ois ostaa uusia juttuja uuteen kotiin ja oon niin innoissani kaikesta suunnittelustakin, mitä voin tehä. Mietin minkälaisia kankaita, värejä ja tekstiileitä haluan uuteen huoneeseen ja tietysti uusia huonekaluja!


Acerin läppäri
Niin helppo ja kiva blogata, muokata kuvia ja surffailla muuten vaan netissä, kun on nopea netti ja hyvä kone. Meillä on ennen ollut pöytäkone ja tän kans kaikki on paljon käytännöllisempää. Tykkään kovaa Windows 8 järjestelmästä ja tästä semmonen löytyy! Oon suunnilleen joka päivä tätä käyttämässä ja joskus pitää muistuttaa itseä että vähän vois rajottaa ja tehä muutakin :D


Chill pants
Nämä caprimalliset lökapöksyt on tän kesän lempparivaate! Nää on melkein joka päivä jossain vaiheessa päällä. Rennot, joustavat ja kevyet. Nämäkin sopii hyvin kesäisiin asuihin ja housuissa oleva kuvio on mun mielestä just sopiva näihin housuihin. Pienet yksityiskohdat tekee näistä erilaiset kun perus kotiolo-housuista.

4 kommenttia:

  1. oi ihania suosikkeja! :) onneks jaoit tän fb, koska olisin jääny hyväst paitsi! nimittäi aiemmin oon vähä selaillu ja tällei mut ny päätin jäädä seurailee ja kommentoida :D
    tykkään tosi paljo sun kirjotus tyylistä ja kuvista! ja en kyllä usko että 14 vuotias olet että ei siinä (enmeinaapahalla) bannerikin on ehtiny muuttua, toki hienompaa suuntaan!
    harmi vain etten bloggaa enää :-( mut oisko joskus myday-videon/ diy postauksen aika ;) ?

    VastaaPoista
  2. Ihana blogi sullakin! Sait uuden lukijan. Tässä mun blogi jossa haastoin sut blogi haasteeseen. http://josefiinajuliavilen.blogspot.fi/ Kiitän kovasti jos voit alkaa lukea blogiani !

    VastaaPoista